2010. február 7., vasárnap

Még több blog!

Technikai információk következnek időmilliomosoknak, illetve azoknak, akiknek van idejük némi plusz blogolvasásra :-)

A jobboldali menüben frissült a "Saját bloglista", mégpedig angol és svéd nyelvű blogokkal (zárójelben jelzem, ha nem magyar nyelvű a blog). Gondoltam, érdekesek lehetnek más nemzetiségű bloggerek nézőpontjai is...

Svédül tudóknak plusz egy tipp: akit esetleg még ennél is több svéd témájú blog érdekel, az kattintson ide, ahol a baloldali menüben téma szerint csoportosítva csemegézhetünk a kínálatból :-)

A nap svéd szava: inlägg (blogbejegyzés)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Péter:
húúúúú ez a süti nagyon guszta!
...kérek!

delisa írta...

A múlt héten díjazták elöször a legjobb svéd bloggereket, különbözö kategóriákban. Három sikeres bloggerinával pedig 'valóságsót' indít hamarosan az egyik tévécsatorna.

Emőke írta...

Delisa, ez erdekelne reszletesebben is! Esetleg tudsz linket ill. több infot is irni?...

Rita írta...

Emöke!Köszönöm a svéd blogajánlatokat! Engem érdekelnek, mégha idömilliomosnak nem is nevezhetem magam:)

delisa írta...

Ëmöke, sajna nem emlékszem már, melyik lapban láttam, kress rá : typ: Bästa bloggare, årets bloggare, stb.

Névtelen írta...

A transparent sved blogjaban talaltam rad es gyorsan el is latogattam az oldaladra es szet is neztem az emlitett listaban es par oldalt (koztuk a tiedet is :) ) beillesztettem a rss readerembe.
Edina vagyok, az uj olvasod :)
Orulok hogy tobb oldalt altalad talaltam meg.

Emőke írta...

Hej och välkommen :-)

Örülök, hogy idetaláltál! Én is beraktalak a linkek közé, a jobb oldalra.