2009. szeptember 9., szerda

Helyzetjelentés

A helyszín: Västra Hamnen, délután fél2. Napsütés, kb. +25 fok. Vitorlások a tengeren, a háttérben az Öresund-híd sziluettje. Enyhe szellő fúj, a lépcsőzetes faborításon ülök a parton, mellettem a szandálom, a táskámban a két legutóbbi Sydsvenskan pár kilója - a tegnapi és mai számok, B.-nek köszönhetően, aki itt lakik és előfizetett, de éppen Dél-Afrikában leledzik, így én lettem a szerencsés újságbegyűjtő -, a kezemben egy nagy pohárnyi olasz fagylalt (csokis-mogyorós és sárgadinnyés).

A háttérben némi babasírás, ami azonnal elhalkul, amint megkapja a tejet (azaz az anyuka megszoptatja). Tőlem balra diákok beszélgetnek (angolul). Tőlem jobbra szintén fagylaltfogyasztók (tölcsérből), illetve fürdőruhában napozó nők, akik a legutolsó napsugarakat is hasznosítani akarják.

Nyugodt augusztusi délutánnak is beillene, habár már javában szeptember van. Azt hiszem, ilyenkor igazán jó malmöinek - vagy akár turistának - lenni :-)

A nap svéd szava: glass (fagyi)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) én ism én is !

R.