2011. szeptember 26., hétfő

Házak és kertek


Miután nemrég felfedeztem, hogy a tavaly nyáron a házról és környékéről készült fotókkal eddig még semmit sem tettem, arra jutottam, hogy párat megosztok a blogolvasó közönséggel. Ellenálltam a kísértésnek, hogy a kismillió színes virágot ábrázoló képet feltöltsem (nagyon sok szép virág van a kertünkben), inkább azokra koncentráltam, amik a házunkat és környékét ábrázolják.

A "házunk" alatt több ház értendő (amik az 50-es években épültek és nagyjából ugyanúgy néznek ki), vagy írhattam volna lakóközösséget, amit a patinás "Musköten" (Muskétás) névvel tüntettek ki. A háztulajdonos a HSB nevű cég, mi tulajdonképpen a lakhatási jogot vettük meg. Nem emlékszem, hogy írtam-e már (talán igen), de ez Svédországban az összes lakással hasonlóképpen van. Ha az ember saját ingatlant akar, akkor vehet házat, aminek a tulajdonjogát is megkapja.

Visszatérve a képekre, helyenként látszik a kiégett fű: tavaly száraz volt a nyár és az van, hogy nem locsolják a füvet. Viszont most csodaszép zöld a gyep, mivel elég csapadékos hónapok vannak mögöttünk...

De nincs több szöveg (itt), íme a fotók :-)

A nap svéd szava: fastighet (ingatlan)

Nincsenek megjegyzések: