2012. július 8., vasárnap

Lovefilm.se

Ezt ugyan lehet reklámnak is minősíteni, de szerintem a jó bornak is kell a cégér, szóval nem tartom magamban, hátha valakinek jól jön az infó :-)

Filmkedvelő lévén hamar felfedeztem a LOVEFiLM-et, illetve annak a weboldalát. A szolgáltatás nagyon jól ki van találva: az ember regisztrálja magát, kitalálja, hogy havonta hány filmet szeretne kapni (ettől függ a havidíj, én pl. 49 koronát fizetek havi két filmért [kb. 1600 Ft], de itt vannak az árak) és létrehoz magának egy listát a kívánt filmekkel. A kínálat hatalmas, nem nagyon találtam olyan filmet, ami ne lenne meg nekik. A listán háromféle prioritást is megadhatunk, aszerint, hogy melyik filmeket szeretnénk hamarabb megkapni. Persze ha nagyon felkapott, pl. vadiúj filmet szeretnénk, azt lehet, hogy csak később küldik. A nevükkel ellentétben nem csak romantikus filmeket tartanak ;)

Az első hónap most ingyenes (vagy más hasonló, kedvező akciók szoktak lenni az újonnan regisztrálók számára), így költségmentesen ki lehet próbálni a dolgot. A filmeket villámgyorsan kiküldik (postán), értelemszerűen Svédország egész területére - és mi is ugyanabban a borítékban tudjuk visszaküldeni nekik. Amint visszakapják a lemezeket, azonnal küldik a következő adagot, már ha aktuális. Mindezekről e-mailt is kapunk. Késedelmi díj nincs(!), minden DVD addig lehet nálunk, ameddig csak akarjuk. Részletesebb infó (svédül) itt.

Maga a weboldal egyébként multifunkcionális, értékelhetjük is a filmeket és ajánlókat is olvashatunk például. A cég az Amazon birodalom része. Tapasztalatom szerint tényleg profik.

Kíváncsiságból rákerestem a netem, hogy van-e netes kölcsönző Magyarországon is. Találtam is egy hasonlót, csak éppen a) drágább; b) csak Budapesten működnek; c) személyesen kell átvenni/leadni a DVD-ket a kijelölt helyeken; d) júniustól nem fogadnak újabb tagokat...

Ui.: Akit esetleg érdekel 2 hónap ingyenes LOVEFiLM próba - és értelemszerűen Svédországban lakik - plusz még 2012. szeptember 30-a előtt kontaktál engem (pl. kommentben), annak tudok segíteni, ugyanis tag lévén kaptam egy ilyen ajánlatot :-) Nem, nem fizetnek érte...sajnos.

A nap svéd szava: hyrfilm (kölcsönözhető film)

Nincsenek megjegyzések: