2011. április 17., vasárnap

12.000 lépés

Ennyi volt a mai adagom :-) Éljen a lépésszámláló feltalálója, akárki is volt...

Mostanában korán - reggel 6 előtt - ébredek, így extra hosszú a nap. Szerencsére. Ma a reggeli után besétáltam a városba. Kellemesen kihalt volt minden, mivel a legtöbb bolt vasárnap csak délben nyit (vagy 11-kor...vagy egyáltalán nem).

A Barista kávézónak nem bírtam ellenállni: hangulatos zene, kültéri fűtéssel elátott asztalok, isteni sütik... Egy chai latte-vel (=fűszeres-mézes chai tea tejjel) és egy szelet almatortával támogattam a svéd gazdaságot - és a fairtrade* kávé termelőit is. A koncepcióról bővebben itt lehet olvasni (svédül).

Közben kisütött a napocska is, én pedig benéztem a turistainformációba a legfrissebb prospektusokért. Amióta az eszemet tudom, gyűjtögető életmódot éltem. Talán aputól örököltem, akinek alig fért be a kocsija a garázsba anno. De hogy egy tippet is mondjak: ugyanitt 15 perc ingyen internet jár a látogatóknak :-)

Folyt. köv.

A nap svéd szava: bil (autó)

1 megjegyzés:

lucillaposta írta...

Örülök, hogy jobban vagy :-)