2011. január 24., hétfő

Életjel

Nos...mindenkitől elnézést a szó nélküli eltűnésemért. Jólestek az aggódó üzenetek, köszönöm. Ezúton jelentem, hogy megvagyok!

Viszont nem teszek könnyelmű ígéreteket arra vonatkozóan, hogy mennyire lesz aktív a blog a jövőben. Majd meglátjuk...

Egy kis friss infó, ami az iskolát illeti. A második félévet is sikerrel vettem (bár a vége megint erőltetett menet volt), épp ma kaptam kézhez a bizonyítványomat, ami tulajdonképpen nem is igazi bizonyítvány formátumú: 2 db A4-es lapra van nyomtatva. De a lényeg a tartalom, persze, ami azért elég jó lett.

Hmmm, nem voltam bőbeszédű, tudom, de most ennyi telt tőlem. Köszönöm az eddigi megtisztelő figyelmet és azért majd igyekszem jelentkezni ;)

És persze boldog új évet mindenkinek - ha kissé megkésve is, de még az év elején...

A nap svéd szava: betyg (bizonyítvány)

3 megjegyzés:

Fernel írta...

Hahó!
Jó, hogy jöttél, már hiányoltalak!
Ügyes vagy,hogy keményen dolgozol a sulin.
De szeretném már én is elmondani, hogy vége, megvan a bizonyítvány!

K.Ildikó írta...

Szia!!
Üdv újra, örülök, hogy írsz, és gratulálok a bizonyítványhoz! :))
Puszi, i.

K.Ildikó írta...

Szia!!
Üdv újra, örülök, hogy írsz, és gratulálok a bizonyítványhoz! :))
Puszi, i.