2010. november 2., kedd

Ismét itt

Nem, nem tűntem el, csak az elmúlt egy hétben Magyarországon voltunk. Elég sűrű volt a program és megint csak bebizonyosodott, hogy egy hét az szinte semmi. Ezúton is elnézést kérek azoktól, akikkel nem tudtam összetalálkozni, bár szerettem volna :-(

Miskolcon voltam az érettségi találkozónkon is, ahol (ismét) megállapíthattam, hogy a többség semmit sem változott. Már aki eljött: az osztály fele jelent meg - plusz Gazsi bácsi, az osztályfőnökünk. A legtöbben ma már Budapesten laknak, így a miskolci találkozó sokaknak utazást + panziót jelentett. Talán a fővárosban kellene a következő találkozót tartani?... Az egyik osztálytársnőm a hármasikreinek fotóival érkezett, no meg életszagú történetekkel, mit is jelent egyszerre három egyévessel zsonglőrködni.

Malmöbe sűrű felhőrétegen keresztül érkeztünk meg tegnap délután és azóta sem sütött ki a nap. De a fák továbbra is pompás színekben ragyognak (már amin még van levél), a szemben lévő Beijers park sétánya tiszta vörös a lehullott lombtól. Ami nagyon hiányzott, az a rendszeres tekerés, így tegnap este tettem is egy nagy kört, a főiskolai könyvtárig. Amíg nem voltunk itt, megnyitottak a sulinál egy új útszakaszt, így először fel kellett derítenem, mi is ott a forgalmi helyzet. Ma este hazafelé viszont nem voltam túl szerencsés, mert esett, rendesen (na és persze fújt a szél, ki ne felejtsük). Bőrig áztam és alig vártam, hogy itthon ledobjam magamról a nedves cuccokat. Tanulság: mindig hordjunk magunkkal kínai esőkabátot. Bár arra meg nem tudom rávenni a láthatósági mellényt. Hmmm...

Különben pedig megkezdtem az iskolai lemaradásaim pótlását. Egy 400-450 szavas fogalmazás a fáradtság veszélyeiről, egy termetes olvasásértés teszt és pár házi feladat, ami rám vár. No meg a második kötelező olvasmány (Gregorius), mert az elsőn (Doktor Glas) végre túljutottam. A két könyv ugyanannak a történetnek a két oldalát mutatja meg, két különböző szerzőtől - és szóbeli vizsgánk lesz belőlük. Ez érdekes szokott lenni: a tanárnőnk pár mondatból próbálja felmérni, olvastuk-e a könyvet. Ezen a ponton néhányan megpróbálnak hihetően rögtönözni. Eddig még teljes sikerrel :-)

A nap svéd szava: höst (ősz)

1 megjegyzés:

edinawrites írta...

Rájöttem hogy még el sem mondtam mennyire örültem, hogy találkoztunk! Ès arra is rájöttem hogy a nagy blogos találkozót nem örökítettük meg képeken :)