2010. június 16., szerda

Véleményt kérek...

...hogy vajon szép-e, jó-e az új, színes arculat, vagy inkább maradjon a régi? Nekem úgy tűnik, hogy ez amilyen színes, olyan lassú (legalábbis nálam).

Mivel véleménydobozt nem voltam képes működőképesen idevarázsolni, egy rövid kommentet kérek, mondjuk
  • Tetszik az új design
  • Lassú!
  • A régi jobban tetszett...
  • stb.

Köszönöm előre is!!

Ui.: Az igazsághoz tartozik, hogy pillanatnyilag abban sem vagyok biztos, hogy a régi arculatot képes vagyok visszaállítani (tegnap többször is belehalt a böngésző), de ez már legyen az én gondom :-)

Ui2.: (2010.06.19.) Döntöttem és váltottam egy egyszerűbb, letisztultabb sablonra, új fejléc-képekkel. Sajnos a lassúság Explorer alatt - úgy látom - így is megmaradt. (Firefox-szal böngészve ilyen probléma nincs.) Fő szempont volt az áttekinthetőség és azt is beláttam, hogy ez a háttér tényleg kevésbé vonja el a figyelmet a szövegről. Remélem, tetszik :-)

16 megjegyzés:

Manka írta...

Nagyon tetszik maga a háttér, amit választottál, de egy kicsit erősnek gondolom ide, márcsak azért, mert elnyomja a bejegyzéseket. Visszont nem lassú - legalábbis nekem nem. Lehet halványítani rajta? Vagy a fejlécet és a bejegyzések és oldalsáv blokkját kicsit nagyobbítani? És eltűnt a cím is, az szándékos volt?

edinawrites írta...

A változatosság gyönyörködtet, es en csipom a szines blogokat.
Frefox bongeszovel ugyanolyan pikk-pakk betoltodik az oldalad mint korabban. Probald ki hogy mas bongeszovel mit csinal az oldal nalad.

Ildikó írta...

Szia Emőke,

nekem tetszenek a színek, ellenben nagggyon-nagggyon sokáigtart, amíg betölt az oldal.
Viszont örülök, hogy újra írsz! :))

Puszi,
i.

Emőke írta...

Manka: Nem, halványítani nem tudok, ugyanis ez egy "készen kapott" sablon a Blogger.com-on. Nálam az oldalsáv és a fejléc egész nagyban látszik...te milyen böngészőt használsz?
Edina: köszi a tippet, a Firefox tényleg egy csoda. Szerintem áttérek én is. Viszont ezt nem várhatom el mindenkitől...szóval még alszom egyet-kettőt a dologra.

Emőke írta...

Ja igen, a cím ott van, az oldalsáv tetején. Kicsit bizonytalan vagyok: eddig nem így volt?...

kisrumpf írta...

Tetszik, nálam gyorsan lejön (Firefox-on át próbáltam.

Péter írta...

Szia Emő!
Kipróbáltam exploreren meg firefoxon is.Itthon is,meg a melóban is(az egy kicsit izmosabb)
Tapasztalat:IE-n nagyon lassú,firefox-on sokkal jobb!A háttérkép zabálja a memóriát,sztem ezért lassabb!Az erősebb gépnek meg sem kottyan.Nekem teccik:)

Emőke írta...

Szia Péter!

Ez az igazán profi válasz :-) Köszi szépen.

Kezdek arra hajlani, hogy az Explorer-es felhasználókra való tekintettel egyszerűbbre váltok vissza, esetleg kis (szín)variálással. Ez meg legyen még pár napig mondjuk az "esküvői különkiadás" :-)

hullámlovas írta...

Szia! Nekem jobban tetszett az előző változat. Svédesebb, letisztultabb volt. Önmagában a színes háttér szép, de a szövegboxokkal már túl sok.
Örülök, hogy újra olvashatlak!

edinawrites írta...

Ne tedd Emöke, ne tedd. Ne akarj az Exploreres felhasznalok kedvebe jarni :)
Miert hasznalnak sokan meg mindig explorert, szamomra ez a nagy kerdes. De ezt nem biztos hogy itt, ebben a blogban fogom megtudni.

edinawrites írta...

Ne tedd Emôke, ne tedd!
Az exploreres felhasznaloknak itt az ideje atterni arra a bongeszore, ami tobb mas mellett a blogod olvasasat is lehetove teszi!
Nem is ertem miert hasznalnak meg sokan mindig IEt, de lehet hogy erre a kerdesre nem itt fogom megkapni a valaszt. :)

Dimitra írta...

Szia Emőke!

Én mindig firefox-ot használok, nem tölti be lassan, a háttér, a színek szépek, viszont a fejlécben a képek így nem érvényesülnek. Szerintem nem állítsd vissza a régit, inkább dolgozz még kicsit az újon. :-)

Tehát: tetszik az új design! :-)

Emőke írta...

Köszönöm a véleményeket, várom a továbbiakat is. Remélem, sikerül majd megtalálnom a lehető legjobb alternatívát.

Egyébként ahogy a látogatási statisztikából látom, kb. 75-25% a megoszlás az oldalra látogatók között, a Firefox javára...szóval aki még Explorert használ, az nem csak a Svédasztal miatt, de egyébként is megfontolhatja, hogy esetleg váltson.

Emőke írta...

[csak helyesbítem magamat:]

A statisztika szerint az elmúlt egy hónapban a blogra látogatók a következő böngészőket használták:
Firefox - 50%
Explorer - 40%
Chrome - 4,5%
Opera - 3%
Safari - 2%
Egyéb - 0,5%

...szóval a mostani lassúság sok embert érint, ha jól sejtem.

Ildiko írta...

Azért nem kell megkövezni az IE használókat (edinawrite): céges gépeken még mindig java részt ez van, mást telepíteni / használni nem lehet.

Max. majd áttérek az otthoni olvasgatásra, ott a rókás van. Bár a blogolvasás nálam a reggeli / délutáni munkahelyi kávézást kiegészítő tevékenység.. :))

Emőke írta...

Hahó,

Azért tapasztalatom szerint Explorer-en is bejön az oldal (bár inkább utóbb, mint előbb).