2010. június 12., szombat

Sorry...

Mindenkitől, aki még errefelé jár elnézést a hosszúra nyúlt szünetért!! Köszönöm az érdeklődő, a bejegyzéseket hiányoló maileket, kommenteket, megkaptam őket. Szintén hatalmas elnézést kérek azoktól, akiknek eddig nem válaszoltam volna a mailjére. A hunyó természetesen én vagyok, na meg a vizsgaidőszak, ami rémesen stresszesre sikerült. Sajnos túlságosan is megviselt az egész, talán azért is, mert nagyon régen vizsgáztam már ennyit. Így a blogolást közben - mint ahogy az sokaknak fel is tűnt - felfüggesztettem.

A legfrissebb infó: a vizsgáim sikerültek (elsőre), ami persze megkönnyebbülés. No meg időm is sokkal több van a nyári szünet alatt. Úgyhogy igyekszem továbbra is ezzel-azzal jelentkezni, ha nem is napi rendszerességgel. Pár téma már van a tarsolyomban.

És főleg: Köszönet mindenkinek, aki időt szán arra, hogy olvasson.

Nagyon kellemes, pihentető, örömökben teli nyarat mindenkinek!! :-)

5 megjegyzés:

Rita írta...

:)))

Dimitra írta...

Végre! :-)
Komolyan elkezdtem aggódni érted, de ezek szerint "csak" a vizsgák! Éljen! ÉS persze gratulálok!

Vidám, élményekben gazdag nyarat kívánok neked!

Dimitra

Manka írta...

Gratulálok a vizsgákhoz! Nagyon örülök, hogy újra itt vagy :)
És neked is szép nyarat, pihend ki ezt a sok stresszt!

lucillaposta írta...

De jó, már kezdtem aggódni miattad, hogy se bejegyzés, se e-mail ...
Gratula a vizsgákhoz, élvezd ki a nyarat! :-)

kisrumpf írta...

:-) Gratula a vizsgákhoz, aztán csak lazán :-) Megérdemled a pihenést.